be my guest

Follow mrs.Dora

October 29, 2010

aku renung ke luar tingkap.apa yang ada hanyalah manusia yang sedang menuruti perintah hati dan otaknya.mereka tidak peduli tentang yang lain -like a hell yo!aku masih renung ke luar tingkap dan disebelah aku ada si bintang yang menemani aku menghirup kopi panas sambil bertemankan asap yang berkepuk dan memasang lagu norah jones dimana lirik liriknya membuatkan bibit bibit cinta naik.aku pandang ke wajah si bintang itu.wajahnya yang mulus dan tenang aku melihatnya.well!he good enough for me,i dont care about others!aku senyum manja.dia yang kelihatannya faham terus tarik leher ku dan kucup hangat.aku masih lagi tersenyum manja.dia kelihatan seksi pada waktu itu,bagi aku,hanya menyarungkan seluar pendek tanpa baju sudah cukup sempurna.dia kelihatan seperti bidadari yang jatuh ke ladang anggur!dia tanpa segan meramas tanganku.

dan lagu2 itu masih dikedengaran di corong radio itu.

0 sebulat suara: