be my guest

Follow mrs.Dora

January 16, 2010

part 1



menari dengan terbang
terbang dalam langkah
membesar dengan baik
ambil berat pasalnya
menjerit dalam mimpi
bodoh!macam anjing
untuk tinggalkan jalan
kau takkan tahu
aku tak nak dengar
apa yang kau kata
bagi tahu sejujurnya
bagi tahu apa yang kau inginkan
bagi tahu apa yang kau perlukan
aku
tak nak dengar
apa kau kata
sejujurnya
bagi tahu apa yang kau mahu
bagi tahu apa yang kau inginkan
aku nak jadi macam biasa
aku
tak nak dengar
tak nak jumpa kau lagi
aku
nak jadi macam biasa
aku tak nak dengar
aku tak nak jumpa kau lagi
-salam-
dora

5 sebulat suara:

double-tuskofpizo said...

there is no need 2 show your expression to other people to read what have u did...i regret what have u been through...im sorry even me exclude to ur expressions...there is no hard feeling 2 u and the others...n i hope u will change n make a new,new n new life..

sincerely,
YOUR FRENS:-)

dora said...

ha?thx
but this is my blog n whatever it is tde kena mengena pun ngn org lain ok

Orang said...

writing ur anger is a good way to relief ur troubled mind. but making it public may cost u something ;)

dora said...

yyoo prof theres nothing to worry bout..i just writing what in my mind..bukan marah pada sape2..saja nak tulis puisi..

Orang said...

yep i know~