be my guest

Follow mrs.Dora

July 29, 2010

akhir akhir ini

busy sangat2 lah dah kerja jat kedai runcit ni.ouhh sapa punya?jiran..saja tolong2...ada jug duit kan.hurm.partner saya?bangla..ouhh bangla yang saya sangat rimas2.sejak akhir akhir ni asyik naik darah jer.ye ye sapa kenal aku tu tau jerlah perangai aku ni.

setiap hari aku aku tengok jam berharap hari esok akan tiba

'pukul 1 tgh hari,lagi 5 minit aku tengok harap2 dah pukul 6 petang'

waktu yang buat aku jadi bodoh;2.00-5.00

'ahhh nasib baik ada catdog teman'

pelanggan;

'hy manusia!kau tak kenal aku,aku tak kenal kau.jangan jadi sombong.letak duit rm10 sambil tak ikhlas.walaupun ada yang mcam tuh.hari hari mulut aku berkata 'terima kasih' walaupun dalam hati 'ishh bongkaknya' ada macam2 ragam.sempat lagi cuci mata.hehe.'

aku rambut pendek tapi bukan laki2.jiwa tetap perempuan.pagi pagi muka aku nampak busuk walaupun dah mandi.tapi aku tak kisah pun.

*saja2 tulis rutin harian.tak salahkan?

0 sebulat suara: