be my guest

Follow mrs.Dora

July 26, 2010

di saat itu

benarkan aku sekali lagi pergi duduk diatas batu dalam laut itu bersama kau
indahnya saat itu
mendengar melodi alunan ombak
jauh dari arus urbanisasi
kau peluk aku
aku malu
tapi aku biarkan kerna bukan selalu

kita berjalan di tepi laut
berpimpin tangan yang dah tentunya tangan aku lagi kasar
kemudian berkejaran yang sememangnya aku kalah
kerna membawa 'bebanan' yang kau tiada

di masa itu,benarkan masa itu berputar
aku ingin ada rasa muhibat antara kita

*aku sudah mengaku pada kau

didalam kereta yang bergerak dalam gelap
kau kucup dahi aku
kaget!!

kau rasa seperti aku rasa
merangkul leher
lidah bermain

*aku sudah mengaku pada kau

benarkan kita lalu sekali lagi

4 sebulat suara:

syafiqxsaifullah said...

maseh segar di ingatan :D

syafiqxsaifullah said...

hampir pasti akan lalui sekali lagi.
mungkin saat yg lebih indah?
nantikan shj.
(baca : gembira)

dora said...

yah masih lagi
dan takkan lupakan

dora said...

pasti kita akan lalui bersama sekali lagi