be my guest

Follow mrs.Dora

August 24, 2010

ayuh

'memakai bra merah.ghairahnya aku seperti ghairahnya aku dengan kau.dimana cinta kita bersatu dan air itu mengalir deras seperti air terjun jatuh kebumi.sungguh aku katakan aku ingin kau sentiasa melekat disini.sini itu dihati.mari dekat dengan aku supaya kau tak jauh dari hati.hati aku hati kau juga.kalau bergabung pasti menjadi dua pipit yang sempurna.bak belangkas.belangkas yang selalu berkepit tanpa banyak rungutan.terima pasangannya seadanya.jangan lah kau jadi sadis kalau tua nanti.kita takkan sempurna.sudah!hati aku berkocak kencang kalau berkata tentang tua.kenapa?kerana waktu itu aku sudah lonyoh.kita juga sudah labuh kulitnya.ahhh.tak nak berbicara..

*senyum senget*

mari aku dakap kau ketat ketat.sayangnya kau.mari aku ajar kau menari ala ala ballroom.kaki kehadapan belakang kanan dan kiri...dakap aku seeratnya agar kau takkan jauh.jangan kau lepaskan biar haba kita bergabung melawan kesejukan.

*sebak*

ayuh putera ku.aku inginkan malam ini kau ada disisi ku.peluk aku sehingga merah merahan.aku janji aku akan pakai baju itu buat kau malu.malu untuk apa?malu kerna aku yang gila kau.

*diam*

bra merah izinkan aku ghairah sekali lagi.agar aku dapat berkhalwat dengan diriku sendiri..

1 sebulat suara:

Mr Phil Dean said...

karya yang kamu terlalu asyik.. terbaik untuk jiwa kamu..