be my guest

Follow mrs.Dora

August 19, 2010

because u love me

dengan tajuk diatas berulang kali aku mainkan lagu ni oleh celina dion.(betul ker)

huh.perasaan yang ikhlas wujud.sentiasa inginkan orang itu dekat sama kita.betul tak?sayang dia sangat.sangat sampai tak ingat dunia.sentiasa senyum dan sanggup lakukan apa saja.apa saja sampai ada yang terlebih dari apa saja.tapi aku tak salahkan mereka.sebab nama pun 'make a love' soo buat dgn lover.bukan dengan sesipa saja.tapi aku bukanlah nak menggalakkan kita buat sex.tapi cuba lah fikir dengan fikiran terbuka.kenapa semua ini harus ada?harus dilakukan?bukan tak nak fikir agama tapi aku berfikiran jauhhh.susah nak cakap tapi aku rasa ada jer yang faham.

abaikan*sengih*

lupa!

dulu korang boleh lah buang sesuka hati.sekarang haram.dpat tangkap mampus korang.fikir lah sebaliknya kalau kita kat tempat baby tuhhhhhhh.agak2 lah kalau tak nak letak kat depan uma orang biarkan dia hidup bukan buang dan bunuh sialll!

0 sebulat suara: