be my guest

Follow mrs.Dora

September 3, 2010

aku tak punya apa

iya aku dikatakan perempuan yang mudah saja sayang pada semua orang.iya itu aku.
memang mudah untuk bagi pada orang
kau kata hati aku ini umpama bangkai babi
sedangkan kau apa?
hati malaikat yah sesuci benar.
benar benar suci.
ouhh kau memang hati putih.

*senyum sakit*

kau sememangnya tak boleh terima yang kita takkan bersama.
aku takkan bersama dengan kau.
sampai bila bila
tapi ikut masa itu.
tipu kalau aku kata secebis pun tiada.

*senyum*

buat kau kawan aku
kau jangan lah perasan sebab bila aku kata sekali itu sampai bila2
kau tahu selama kita berkawan negatif pasal dirimu yang aku dengar.
mana mungkin hati aku senang
tapi aku biarkan saja
tapi malam tadi benar benar buat aku tak senang
uhhh
jangan perasan itu pesan aku!

*gelak besar*

ehhh mintak maaf terlanjur kata tapi peduli apa!

aku perempuan yang sentiasa peluk kekasihnya beartak kra masa.

0 sebulat suara: