be my guest

Follow mrs.Dora

September 26, 2010

BODOH

'sayang'
kerana sayang itu kita sanggup jadi bodoh
kadang kadang aku TERFIKIR kenpa aku yang jadi bodoh itu
sanggup datang beribu batu hanya kerna mahu jumpa dia
dia yang aku sayang

*senyum*

pernah juga terlintas dalam otak aku
'dia malu tak punya aku,kerna sebelum sebelum ini ramai jejaka lain malu punya aku'
MAKLUM SAJA,aku ini bukan dala kalangan kalangan wanita yang pandai bergaya dan menjadi seperti perempuan yang lain.yang tahu aku siapa tahu lah perangai aku ini yang tidak pandai cover2.
'the way u look me the way i am'
tapi ternyata dia tidak pernah malu ada aku.tapi aku tidak tahu.biasalah baru baru naik bulu.semua indah belaka.tapi aku harap tidaklah,dia tidak sama SEPERTI lelaki lelaki yang lain kerana aku cukup malu kalau ianya ada perasaan seperti itu.aku cukup segan.
aku tidak mahu memuji dia tapi sepanjang aku berkenlan dengan dia dia tidak malu dengan aku.cukup sampai sekarang.dia tidak malu punya aku.

*diam*

malam tadi.aku datang ketempatnya kerna satu hari aku rasa aku perlukan dia.tak salah kan aku datang ke tempatnya yang jauh itu?sebernanya malam berturut kami bersama.yer bersama.malam tadi semuanya baik baik belaka sehinggalah jadi satu perkara yang membuatkan aku benci pada diri aku.aku datang bukan kerna mahu semua itu.yer aku cukup segan,andai diberi peluang bunuh diri itu tidak berdosa pasti aku akan bunuh diri aku ini PASTI!

malam tadi selepas kami buntu aku menuruti dia hantar ke kereta mini aku itu.aku masuk dan aku tak sedar yang air mata aku itu jatuh.aku menangis dan tak sanggup pandang ke wajahnya itu.aku tidak mahu.dia minta aku kurangkan ego aku ini.yer aku mengaku aku ini egonya tinggi dari seorang lelaki.tetapi kadang kala aku akan tewas.deras saja air mata ini mengalir.dia tunduk kearahku dan baring di perut aku sambil minta maaf .sebak hati aku ini.dia buntu kerna aku tidak memberi sebarang respond lalu dia angkat punggungnya itu.cepat saja tangan aku tarik tangannya itu kerna aku tidak mahu dia pergi.aku pandang kewajahnya itu lalau aku buat2 senyum walaupun aku terpaksa demi tenangkan dia.aku minta dia tutup pintu kereta itu kerna mahu pusing agar lebih senang aku berlalu.aku berhentikan kereta itu dan dia turunkan kakinya itu.dia bersalaman dengan aku.aku pergi tanpa melihat mukannya itu.

sebaik saja aku pergi air mata aku ini jatuh dengan derasnya kerana terdapat beberapa soalan yang bermain dalam fikiran aku ini.

'betul apa yang aku buat ini>'
'adakah aku dihargai?'
'adakah aku akan selamanya dengannya?'
'adakah ini yang orang kata sayang?bodoh kerna cinta?'
'adakah layak aku bagi semua ini?'
'apa yang akan aku dapat sebagai faedahnya?'

bermacam2 soalan yang bermain.sehinggakan aku tidak sedar yang aku hampir hampir sja eksiden.syukur aku selamat.syukur aku sampai dirumah.dan hari ini aku hidup lagi.

1 sebulat suara:

syafiqxsaifullah said...

berfikir atas benda dah berlalu,
adalah sangat tak bermakna.