be my guest

Follow mrs.Dora

September 17, 2010

lagenda

suara serak ku kian hilang.ini semua kerana aku menjerit kepuasan di tepi laut itu.aku sumpah sampah pada hidup aku.kenapa harus aku yang diperlakukan sebegitu.durjana sungguh jantan itu.hurm..dalam hati aku berdoa agar kau terima padahnya.kau buat aku esok lusa orang buat kau aku harap begitu.sudah aku tidak mahu berdendam.aku mahu lupa pada esok pagi.teruskan kehidupan tanpa kau yang bernama syaitan!aahhhhhh.tapi hati aku juga berpaling.aku cinta kau yang kau hadiahkan aku cinta kau.aku harap aku berhenti mencari kau juga sayang kau.rindu kau pada ketika dulu disaat terbitnya matahari itu.sadis jiwa kau.bentak hati aku kian kuat.aku senyum pada bulan itu.bulan itu juga kesepian seperti aku.ahh.tapi cahaya dia menyinari semua kehidupan.dia bukan keseorangan tapi cuma dia yang perasan begitu walhal ramai saja mengagumi kau bu lan.pabila malam ini berlalu aku hanya memakai baju itu.baju khas kau belikan untuk aku.bau mu.cumbuan mu.rindu tapi harus ku buang dalam kotak itu.hasrat hati aku kata semoga selepas ini tiada lagi kau.