be my guest

Follow mrs.Dora

September 7, 2010

sekarang ini

aku bukan siapa siapa.tapi aku DURA kau siapa?aku tahu kau manusia yang suka 1001 bahasa.ehh jangan terasa.aku mahu bercerita mungkin tidak seberapa penting.biarkan janji aku sampaikan tapi kalau ikutkan aku punya space soo kenapa kau nak pentingkan korang?hahaha dol!

aku dengan lelaki=
iya ramai saja kawan lelaki dari perempuan.aku ngaku tapi aku bukan jenis perempuan yang makan lelaki.kadang kadang aku kata aku ada BF tapi hakikat aku tiada sebernanya.kalau ada pasti takkan melekat tapi lately ni aku macam ada aura2 suka kat someone tapi tatau dia perasan ker tidak.tapi kalau dia tak perasan puntape.seandainya aku jadian sama dia mungkin kisah fantasi aku inginkan kekasih yang mempunyai basikal akan jadi kenyataan.hahaha.aku gila mungkin.takkan lah.haha.tapi tak salah ada rasa itu selepas apa yang jadi pada aku kan.selepas hati aku berkocak kocak sampaikan aku tidak yakin pada semua lelaki siusly!aku sebernanya inginkan peneman yang memeluk jiwa aku.setiap hari.tanpa ada sesalan yang mungkin selepas ini aku akan jauh dari dia.yang faham jiwa aku ini.yang suka degil dan keras kepala.tapi itu aku.haha

maaf aku bercerita pasal lelaki tapi untuk apa?yerlah lelaki utk perempuan kalau perempuan tok perempuan pasti saya cita pasal perempuan kan?hahah.SELAMAT HARI RAYA

1 sebulat suara:

zaidatul atiqah said...

yeah
mesti ah
xkan pmpn untuk pmpn lax.
pergh
nabi x ngaku umat weyh !
xoxo