be my guest

Follow mrs.Dora

September 6, 2010

selamat ke duniawi wi wi

aku dunia aku selalu berkhayal berharap fantasi itu akn menjadi realiti.apakah kau fantasi fantasi itu mungkin tidak aku dapat tunaikan?mungkin kerna faktor umur serta duit?yah mungkin.tapi ada satu hal aku inginkan dari dulu sejak aku membesar dan pandai berkayuh basikal aku inginkan sebuah jalan percintaan yang dinamakan 'bike lover'.ini kerana aku ini seorang perempuan yang perlu ada teman yang minat bersama iaitu berbasikal dan musik yang lain lain itu hanya kebetulan kebetulan saja.ahh kau tahu kenapa aku suka?sebabkan aku ada teman untuk bermanja dan letih bersama yang kau tiada dan mungkin dia faham aku.mungkin kami boleh trip bersama so penat susah letih bersama lebih dihargai dari naik kereta.mungkin.

kenapa aku bercerita?kan aku dah kata mula mula tadi aku suka berkhayal dan berharap fantasi itu akan menjadi realiti dan aku sekarang sedang berfantasi..

0 sebulat suara: