be my guest

Follow mrs.Dora

October 1, 2010

cebisan

biarkan aku cmni.rasa sebak bila aku fikirkan apa yang jadi antara aku dan kawan kawan aku.mana diorang?cis!kawan konon.hari ini genap sudah sebulan umur aku.iya.masih lagi budak kecil.18.tapi ada apa dengan umur dan apa dengan nama?kau bisa saja panggil aku TEMAH,ROSNAH apa apa saja.cuma jangan kau panggil aku babi anjing sudah.kalau umur pula,umur hurmmm mungkin pada umur saja aku masih lagi nampak keanak anakkan tapi pemikiran tidak mungkin keanak anakkan.siapa yang kenal aku mungkin tahu lah aku ini bagaimana tapi aku tak pedulikan hal itu.

ouh.pada hari jadi aku.aku masih lagi duduk dikedai.petang itu ada orang kirimkan kek untuk aku SHIDA dan sepanjang hari itu dia saja ada dengan aku.dia yang tak putus putus wish pada aku.cuma dia disisi aku.tapi mana kawan kawan aku yang lain?yang katanya kawan sampai mati?!!sampai hari ini masih lagi aku tunggu mereka.haha.diantara mereka agaknya aku lah yang paling kalut sekali.kalau hari hari yang penting tak kira cmne aku akan usahakan juga mahu datang tapi mereka?harammmmmm~

yang lain lain sudah ada kehidupan masing masing.kenapa aku masih lagi mahu simpan perasaan ini?kerna bagi aku hari itu adalah hari terpenting bukan lah aku mahu minta hadiah ker apa ker.cuma aku mahu mereka ada ingat pada aku.kalau aku boleh kenpa mereka tak boleh?


ntah.kenapa aku harus cerita?kerna aku tahu merekatidak akan jenguk blog aku ni dan tidak akan kisah sampai bila2.tahun depan aku cuba pentingkan diri sendiri.boleh ker?harammmmmmm~

2 sebulat suara:

King Shah said...

mmg sedih if org melupakan kite..tp mmg mcm tu life slalunye..
yg penting jgn balas membalas... kurg bgs..

tya said...

haram haram haram ?
hurm .
kenape ?