be my guest

Follow mrs.Dora

November 10, 2010

deep inside ur hearts

1/10/2010

masa ni gua tinggal bersama bidadari gua.pagi itu celik saja mataku dia kucup didahiku.gua senyum bahgia.pagi itu dia harus pergi kerja tetapi gua banyak kali merayu padanya jangan pergi kerja.

'awak tak payah lah pergi kerja'X10

'tak boleh,nanti saya nak cakap apa dengan bos saya?'

'cakap lah awak sakit'

'mana boleh saya tipu bos saya'

dan aku terus merayu kepadanya agar jangan pergi kerja.siap teman kan dia kebawah.dia serba salah melihat muka ku.lalu dia keraskan hatinya dan pergi.aku?aku berpaling dan secara tak sengaja air mataku menitis.aku banyak kali merayu padanya agar jangan pergi kerja.aku tiada sebab.

aku naik ke atas.lalu aku rebahkan diri aku ke atas bantal.5 minit kemudian aku turun untuk membeli makanan aku dan makanan untuk kucing.lepas itu aku pergi ke rumah kawanku yang terletak berhampiran dengan rumah si dia.sedang aku berbual,handset aku berbunyi menandakan pesanan ringkas masuk.aku buka

'where are you?i home'

'dekat rumah dah?'aku membalas

aku fikir dia main, rupa rupanya

'i sakit.kata kata kau termakbul'

aku yang mengelabah berlari sampai ke rumah.sampai saja dirumah aku lihat dia terbaring di atas tilam.aku letak barang barang yang aku beli tadi diatas meja dan aku masuk kebilik untuk menanyakan dia.ternyata lengannya terseliuh dan terdapat luka luka yang pedih.;

'itulah!saya dah cakap jangan pergi awak tak nak dengar!cmne boleh eksiden ni'

'bla bla bla bla bal...saya kena langgar dengan motor.cina perempuan tua'

aku malas nak cerita bagaimana dia kena langgar.tapi kesimpulannya.......

hurmmm ntah lah.

*aku pun tatau lah apa yang aku mengarut.tapi ni semua fakta.