be my guest

Follow mrs.Dora

November 16, 2010

sini

biar aku terus terang saja dengan kau encik S.terima kasih kerna kau post macam tuh.seriusly aku sakit hati betul.kau ikut jer apa kau mahu cakap tanpa berfikir.itu kau!huh!

dia datang dan aku terima kerna aku yakin dia pasti ada hikmahnya.dan hakikatnya aku masih lagi berbahgia dengan dia.dan kau kenapa?kau jealous sebernanya kerna dia sudah ganti tempat kau.sudahlah.kau dan aku tetap akan berkawan.dan kau juga cakap yang kau tak sedia untuk masuk dalam hubungan dan aku hormat.aku HORMAT dan aku tak paksa walaupun aku mengada ngada.kau tahu aku bagaimana.dalam kasar aku ada lembutnya.dan yah!aku pernah menaruh hati pada kau tapi kita?huh!kau masih lagi tidak puas hati.rockstar(kau tahu siapa dia).dia boleh saja terima tentang aku dan si dia.dan aku masih lagi lepak bersama rockstar tuh.yang penting sekarang aku dan si dia sudah pun dalam kotmitment dan kau masih lagi haru.CANANG SANA CANANG SINI untuk apa?aku malu+kecewa+sedih.kenapa kau macam ni?kau tahu kah secara tak sedar kau sudah pun burukkan nama orang dan yang tak bersalah adalah si dia.kau tahu kah aku masih lagi anggap kau bagai saudara aku.aku tahu kau tak boleh terima sebab itu kau macam ni tapi buka mata aku sudah pun bahgia.doakan saja!tak perlu begini.aku tahu kau boleh fikir.

dan iya!
mak aku memang berkenan aku dan kau.tapi kau tak payah peduli.dan memang aku tak suruh kau peduli sebab aku peduli HAPA!

dah lah.aku bukan budak kecil nak main serang2.apa kata kau datang jumpa dua mata/empat mata dan minum teh/milo panas sambil berbincang.aku pasti dengan cara itu kita berdua lebih lega.

kau.jaga lah diri.aku sentiasa ada.maafkan aku.aku bukan sengaja.si dia adalah untuk aku.

0 sebulat suara: