be my guest

Follow mrs.Dora

November 14, 2011

monolog 1jam setengah.

:)


untuk entri kali ini biasa saja.tiada apa yang special untuk didondangkan untuk didengarkan cuma kepedihan hati kegembiraan diri sendiri kepastian hidup yang pasti satu hari nanti kita semua akan mati.

masyaallah.

untuk berapa bulan aku hidup kini dapati bahawa ujian yang diberi oleh-NYA masyallah sakit tak terkata.alhamdulillah aku masih lagi dapat berdiri diatas kaki sendiri dan masih lagi senyum tak terperi.

benar aku benci bila berada disini,benar benar benci.menangis tak henti minta ma pa aku kuarkan aku dari sini.tapi tidak.mak pa aku suruh aku belajar dan benar baru sekarang aku mengerti apa itu sabar.

kita dalam dunia ni sebernanya keseorangan.yang pasti itu aku.aku tidak tahu tentang kamu bagaimana.nasib ma pa aku sedarkan bahawa aku masih lagi ada mereka.cinta pada ma pa itu lebih bermakna.

1jam aku masih ada didepan ni masih mencari luahan hati.

setiap dugaan yang tuhan turunkan kepada aku itu sudah membuktikan bahawa dia ada dan aku masih juga tidak menyedarkannya.

sekarang aku mahu menjadi seorang pendiam,lebih baik macamtuhkan?

tentang cinta:

:)

lihat!dia ada dan baru saja lalu didepanku.alhamdulillah.dia masih ada untuk berdiri dan pegang tangan aku dan sudi untuk memelukku.kepingan deyh,mahu saja aku lari dan peluk dia.bolehkah?

'sebagai manusia,kita tak seharusnya cepat melatah pabila terjatuh,jika kita disini sudah mati pasti diluar sana nanti kita kecapi nikmat bahgia dan tersenyum sendiri.sudah sudahlah menangis berhnti dan berlarilah kalau itu yang buat kau rasa benar,untuk diri kau'

0 sebulat suara: