be my guest

Follow mrs.Dora

December 14, 2011

berlari

kemungkinan aku dari kalangan pra-matang.bertindak ssebagai budak budak . kerana permainan yang dihadapi penat lelah aku rintangi. kerana satu lelaki yang memberi impak dalam diri ini telah pergi . tak pasti. tetapi apa yang aku ssedari aku takkan mati. cuma tercarik dan iya sebagai manusia aku punya perasaan, biarkan aku menangis sebentar cuma hari ni saja sebab sakit tak tentu hala. tapi jangan risau,cuma sebentar saja. esok lusa pasti ok sebab aku redha dan aku akan jalankan hidup ini dengan penuh hati hati. bibik cinta yang pernah aku alami pasti aku akan semai dalam diri dan menganggap itu sebagai tanda bahawa aku akan pastikan aku berjaya sampai kalian kalian yang pernah mainkan pijak ludah perasaan ini menggangga.waktu itu, pasti aku akan senyum ketawa,kerna aku pasti apa yang jadi tuhan ada bersama dan takkan lari kerana 'dia ' adil.ap yang pada aku pasti akan dibalas.karma kehidupan yang kita kena percaya walaupun aku tak minta tapi itu adalah lumrah. walaupun sakit yang aku tanggung ini tade sapa mengerti namun aku pasti satu hari nanti aku akan puas sendiri kerana percaturan hidup dan permainan dunia ini harus kita hadapi.


*ini luahan hati.untuk hari ini.

0 sebulat suara: