be my guest

Follow mrs.Dora

August 21, 2014

putera

tuhan tahukah kau bahawa kau sudah menghantar guardian kepada aku?

jejaka yang senang apabila aku tengok wajahnya.
cair apabila mendengar suaranya
sopannya,lagaknya,caranya, membikin hati ini jadi gundah gelana.

tuhan,
akan tetapi kerna perangai aku yang tidak berupaya menjadi seperti sepatutnya ..
sopanya,lagaknya,caranya, telah membikin hatinya gundah gelana.

aku cuba untuk menjadi seperti wanita anggun diluar sana tapi mampukan dia bertahan selamanya?

aku bukan orang yang pandai simpan apa dia rasa.. cuma.. ala pada orang yang dia tahu orang tu cuba untuk memahaminya..

tapi aku jadi kurang pada sopannya,lagaknya,caranya iaitu pada diri sendiri kerna hati aku ni sudah menjadi nipis sekali hingga mampu berkecai berulang kali..


wahai jejaka pujangga.

aku ni hanya perempuan yang paling senang berkecai pada orang yang dia sayang. sangat senang..

dan jika kau mampu bertahanlah..

dan jika tidak kau lepaskan lah..

jangan kau anggap semua perkara adalah remeh temeh..  kerna kau adalah paling terpenting dalan hidup aku sayang selepas ahli keluarga dan sahabatku sayang.


dan kerna itu hati aku mampu berulang kali pecah dek kerana lagaknya,caranya dan sopanya dia pada aku.


dan harus kau tahu ..

mampir saja pada aku kerna aku butuh kamu.

0 sebulat suara: