be my guest

Follow mrs.Dora

January 26, 2015

kebuntuan

tulisan ikhlas dari hati yang aku sedang hadapakan. semoga kau terus bahagia.

malam ini aku terlalu gembira untuk kamu.
lantas Tuhan tarik kegembiraan itu.
apakah yang sedang berlaku sebernanya wahai pujangga yang aku gila?

adakah kau terus untuk menjauhi aku kerna perangai aku yang serba tiada
adakah kau terus untuk menjauhi aku kerna kau terpaksa
adakah kau terus untuk menjauhi aku kerna si dia
adakah ini semua hanya satu langkah untuk membuatkan aku jatuh sayang?

mainan apakah ini sayang?
tak sanggup rasanya..
dan saban hari aku makan dengan kesakitan ini.
tercari cari aku
tercarik carik aku
aku buntu sayang

datang lah .. jelaskan lah.. apa sebernanya dari kau terus membuat aku begini.
beritahulah ..
kerna aku buntu

sayaang.. kenapa harus semua ni sayang? adakah kau rasa betul caranya? kerna aku membuat mu tersinggung sayang?

sayang ketahuilah ..

aku benar buntu sayang. dan aku perlukan kamu untuk menjelaskan kepadaku sayang.


rindunya aku.
bodohnya aku.

kerna setiap hari aku berkata pada diri aku. hargai lah setiap detik denganmu, dan jadilah perempuan yang sebaiknya untuk dia..

tapi aku rasa aku gagal dengan semuanya.


kerna aku buntu.

aku tak sanggup begini. sakitnya jiwa ni.

sayang aku buntu. tolongi aku.

0 sebulat suara: