be my guest

Follow mrs.Dora

August 30, 2010

muka kau

hujan..
kau turun hari kerana bumi ini sedang merintih kau.
hujan
aku nangis hari ini kerna aku sedang merintih pemergian satu2nya orang yang paling sayang..
hujan
kita sama kita sama sama nangis kerana kita perlu

hujan yang nak tau tak?
semalam aku menangis tak berhenti henti..
baru aku tau macam mana hilangnya orang yang paling kita sayang sebab sebelum ini aku tak pernah heran.
tapi baru semalam aku tahu cmne luluhnya hati itu.
iya
'what turns around comes arounds'

hujan..
hari aku lalui hari yang cukup perit.
aku tak nak hilang dia
aku tak nak dia jauh
aku lagi rela hilang 'dia' dari 'dia'
aku menangis saban hari..
cukup perit.
pucat bengkak muka ku ini
tersedu sedu..

hujan..
kau nak tahu aku lalui hari hari terakhir bersama si dia cukup cukup indah
kau tau aku rindu pada dia
mana mungkin aku rela dia hilang

hujan \
tolong aku tamau tangisi apa yang jadi ini..

kau..\
kau tahu mcam mana aku sayng kau?
lebih dari kasut kasut yang ada dalam rak tuh

hujan..
aku tak kuat hujan.aku perlukan dia setiap hari hujan.tapi aku nak wat cmne..aku terpaksa aku tak nak disebabkan aku dia 'busuk'.aku tak nak jadi penyebab antare mereka.aku undur diri walaupun tak kuat hujan.biar aku menangis seseungguhnya aku ini

duratunafisyah=bodoh bahlul banggang penipu sial cilaka fucker bitchs sundal apa apa saja perkataan mencarut yang ada!

IYA ITU AKU!KENAPA?!!

jangan kau mempersoalkan//

dia=aku tak kuat selagi kau tiada selagi itu aku akn kata aku ni memang jahat.kau tak mungkin dapat lupakan kau.sayang kau lebih melimpah dari air sungai mengalir.memang kira tak banyak sikit pun tak ada

kata kata aku=maaf segalanya.lepas ini aku tidak boleh kata'aku ada dia'

aku tak mungkin akan senyum dan tak mungkin mcam sebelum ini.aku bukan seperti dulu.

1 sebulat suara:

syafiqxsaifullah said...

harhari yg dilalui esok lusa.
takkan sama

*noktah.