be my guest

Follow mrs.Dora

September 1, 2010

selamat dura

sudah nya hari 1/9/2010
sudah nya esok hari genap aku membesar..

********
mari aku manjakan kau dengan lilin aroma itu.
sayangnya kau lebih dari segala galanya
mari aku bukakan baju yang menutupi badan mu itu
usah hirau akan yang lain
mari aku sapukan dengan losyen yang aku beli khas untukmu.
sayangnya kau lebih dari segalanya
kau tidak perlu hirau akan sekelilingmu
yang pasti mereka akan pergi
kau cuba jaga diri
usah kau taburkan air murahan pada sesipa
hanya kau yang bisa menolong kau
kau adalah kesayangan aku
sekiranya apa apa jadi hanya kau yang dapat menolong diriku
ayuh baring ke katil sana
rehatkan tubuh anda

mari!
aku ingin berkhalwat dengan diriku sendiri.

*******
aku *selamat hari tua dura*
ingat tak semua indah tapi cilaka!

0 sebulat suara: