be my guest

Follow mrs.Dora

September 14, 2010

pijak

kau pijak hati ku lagi
kali ini dengan sepenuh hati kau pijak hati ku lagi
pada mulanya kita bertentang mata kau hadiahkan aku hati kamu yang molek suci
aku terima hati itu
aku sajikan hati aku pada kau pula
kau tahu hati aku berbunga bunga pada kau seperti bunga mawar merah
ouh alangkah indahnya pada waktu perkenalan kita
hati kita berpaut barsatu

kali ini hati aku kau pijak lagi
kau pijak lagi selepas kau tadahkan aku air hati itu
aku minum aku jilat
aku sayang aku rindu
aku gila aku gila

kali ini hati aku kau pijak lagi
kenpa hati kau semakin babi
kenapa hati kau semakin babi
aku tanya kenpa hati kau semakin babi
kau jawab!

sampai hati kau
kau pijak hati aku lagi
selepas aku hidangkan hati kau jamah hati itu kau pelahap sekarang kau pijak
kau memang sial cilaka
sampai sekarang kenapa harus aku tersedu sedu kerna kau?
kerna hati aku sedih bertanyakan tentang kau
sebak hati aku teringat tentang kau

aku hanya mahu hati aku kembali macam dulu.

0 sebulat suara: