be my guest

Follow mrs.Dora

September 12, 2010

seranah

hari ini aku cintakan kau soo untuk menambah perisa cinta itu aku sajikan kau kangkangan aku ini.makan kau sepuas hati supaya kenyang nanti kau lebih cinta aku.aku rela hidup untuk kenyangkan kau kerna aku mahu kita bersatu umpama syaitan dan manusia.yang tak pernah lenggang jauh seperti belangkas yang sumpah aku katakan aku geli.mari aku suapkan kau lidah berlendir puting sakti juga burit perigi.kenyangkah kau.jamah lahap jilat sepuasnya.aku ada dan aku takkan habis.tidak apa apa2.aku tidak kisah kerna cinta kau aku menagih hampir setiapa saat aku gila babi meroyan.meroyan belaian suci kau itu.jamahlah kekasih hari ini esok dan lusa.aku cinta kau kau cinta aku.aku kau bersatu seperti pipit merpati berdua duaan.

2 sebulat suara:

syafiqxsaifullah said...

terus terang sungguh.
puitis la sikit..

dora said...

tak perlu.ikhlas sampai maksudnya cukup.